І. Основні
завдання і напрямки роботи бібліотеки ХСШ №170 на 2013/2014 навчальний рік
Робота шкільної бібліотеки в 2013/2014
навчальному році буде спрямована на виховання у школярів інформаційної
культури, культури читання; формування вміння користуватися бібліотекою, її
послугами, книгою, її довідковим апаратом; на розвиток творчої думки,
пізнавальних здібностей та інтересів школярів; виховання самостійної роботи з
книгою, виникнення потреби в систематичному читанні літератури; сприяння
успішному засвоєнню ними навчальних програм.
Бібліотека буде впливати за допомогою
різних форм і методів бібліотечної роботи на розширення світогляду учнів і
педагогів, забезпечувати їх літературою для задоволення їх соціальних і
культурних потреб. Бібліотека буде продовжувати роботу з морального,
естетичного, духовного виховання учнів шляхом популяризації кращих творів
української літератури, літератури з питань освіти, історії культури
українського народу і виховання. За допомогою цієї літератури буде виховувати
повагу до рідної мови, національно-культурних і духовних надбань нашого народу.
1. Основні завдання роботи
бібліотеки:
1.
Виховувати
бережливе ставлення до шкільних підручників. Продовжувати разом із педагогічним
колективом широку роз’яснювальну роботу серед учнів і батьків щодо збереження
підручників.
2.
Проводити
роботу зі збереження, зміцнення та розширення книжкового фонду.
3.Сприяння вихованню гармонійної,
морально-досконалої особистості.
4. Усебічне сприяння підвищенню фахової,
педагогічної майстерності вчителів, вихователів шляхом популяризації
педагогічної літератури і надання інформації про неї.
5.Виховання в учнів інформаційної культури-сталого
прагнення до пошуку інформації, свідомого добору джерел, навичок систематизації
та особистої оцінки.
6.Бібліотечно-інформаційне обслуговування
користувачів у забезпеченні всіх напрямів навчально-виховного процесу
конкретного закладу в засвоєнні як програмних, так і позапрограмних вимог, у
самоосвіті.
7. Розширення бібліотечно-бібліографічних послуг
на основі вдосконалення традиційних і засвоєння нових бібліотечних форм і
методів роботи. Введення в роботу бібліотеки новітніх технологій.
8. Формування в учнів умінь та навичок
бібліотечного користувача, розкриття перед ним основних (модельних, базових)
функцій бібліотеки, з`ясування прав і
обов’язків користувача, виховання поваги до правил користувача своєї і
будь-якої бібліотеки, популяризації бібліотечно-бібліографічних знань.
9. Координація діяльності бібліотеки з
громадськими організаціями, співпраця та взаємодія з освітянськими бібліотеками
та мережею бібліотек інших систем і відомств.